Home » » Gadis Barbie Dedah Rupa Sebenar

Gadis Barbie Dedah Rupa Sebenar

Manusia ‘Barbie’ Valerie Lukyanova akhirnya mendedahkan sedikit rupa sebenarnya menerusi beberapa gambar selfie di Facebook.

‘Barbie’ Valerie Lukyanova

Meskipun masih mengenakan solekan, namun gambar yang dimuatnaik Valerie menampakkan dirinya tidaklah bermekap terlalu tebal seperti selalu dan tidak memakai kanta lekap yang membuatkan anak matanya kelihatan besar seperti anak patung.

‘Barbie’ Valerie Lukyanova [2]
‘Barbie’ Valerie Lukyanova [3]

Begitu pun, gambar tersebut mencetuskan pertikaian lain iaitu badannya yang kelihatan terlalu kurus hingga menampakkan tulang rusuk.

‘Barbie’ Valerie Lukyanova [4]

Februari lalu, Valerie mengejutkan ramai orang apabila mendakwa dia mengamalkan Breatharianism – sejenis latihan yang membolehkan dia meninggalkan makanan dan kekal bernafas hanya dengan udara dan cahaya.

Kenyataan kontroversi lain Valerie adalah mendakwa perkahwinan campur menjadi punca ramai wanita hodoh pada zaman sekarang sekaligus meningkatkan amalan pembedahan plastik.

‘Barbie’ Valerie Lukyanova [5]

Sebagai contoh kata model Ukraine ini, orang Rusia yang berkahwin dengan orang Armenia mungkin berwajah comel tetapi memiliki hidung kurang menarik lalu terpaksa melakukan pembedahan untuk kelihatan lebih cantik.

Sumber: Dailymail

0 comments:

Post a Comment